Nieuw telefoonnummer

27 november 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

We hebben een nieuw nummer in nieuw zeeland. Deze zullen we gebruiken tot en met 21 januari:   telefoonnummer voor spoed: +64210341941.

Belle gewone nummer is ook bereikbaar.

1. Opapa:
    3 december 2012
    Hoi happy family,
    we genieten van jullie reisverslagen en zouden graag even komen bbqen en bijpraten. nu donkere en koude dagen hier, hagel en sneeuw, en dan al die lichtjes vanf drie uur s'middags.
    woensdag komt sint op de weatertuin, oscar denkt met de boot.......Sascha ziet de Pieten steeds vliegen en klimmen in de Bijenkorf, en Annalena peelt Piet hiwer thuis op de 5e. Tristan wordt dan opnieuw verwend en vermoedelijk kampioen sjoelen.
    Ons bezoek aan Bretagne was zeer geslaagd, zo verwaald en route dat we na drie uur wandelen bleken een rondje te hebben gelopen, de bus bracht dus uitkomst.
    Van Tibs een fraaie kaart ontvangern en nu ingelijst bovewn het bet,
    Liefs en knuffels,
    Opapa
  2. Oma kaag:
    4 december 2012
    Was effe weg naar Bretagne en Middelburg, heb nu het lezen van jullie blog ingehaald en helemaal op de hoogte. Alles is heerlijk om te lezen.Het geeft me een heel goed beeld van wat jullie allemaal doen en hoe de kids reageren en opgroeien. Inmiddels is de 9de Koopman nakomeling op de wereld. Staas. Gefeliciteerd met het kleine neefje. Morgen St.Klaas met de Vollmers en Alief plus Tristan. Gaan aan de zuurkool met worst en voor de kids de gebruikelijke frietjes met worstjes. En dan alle pakjes die ik nog in moet pakken en de gedichten die nog gemaakt moeten worden. Je kent dat wel, alles op het laatste moment.Storm en regen hier. Afrika wacht, zomerkleren zoeken etc. Tentoonstelling liep goed,en blijft nog een maand staan. Dus zonder werk op het ogenblik en meer tijd voor voorbereidingen. Pa verdient een pluim ,zeker voor de land kaart, maar geef christoffel maar een aai over z'n bolletje. Veel liefs dikke kussen, voor jullie en je mooie fantastische geweldige dreumissen.