26 nov, christchurch

26 november 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Een korte update vanuit nieuw zeeland. Vanochtend vertrokken vanuit ons apartement  op bondi beach, dat verslag komt nog. Met de taxi naar de airport en sveder was al helemaal moe en we dachten dus dat het wellicht een vermoeiende reis zou worden. Niets was minder waar. Drukte opmde airport, douanechecks, drugstests, tasje leegpakken. Het leek allemaal niet te deren. We vlogen met emirates. Datis wel echt een topmaatschappij. Vliegtuig is nieuw, schoon, alles werkt, goed personeel en natuurlijk "cars, the movie" voor tibeau. Hij was dus de hele reis onder de pannen. Sveder heeft 1,5 uur op mijschoot geslapen. Afsluitend nog een lekkere maaltijd en voordat je pap kon zeggen stonden we al in nz.

Heerlijke sfeer. Je merkte bij aankomst al dat het nog relxter is dan ozzie, veel relxaxter. Na uitvoerig onze inhoud van de koffer te hebben aangegeven: bananen, peer, appel, mosterd, koffie, een gekookt ei, cashewnoten, mueslibars, fles wijn etc wilde de douane toch onze bagage even door de scanner halen. Fruit ingeleverd en we konden aan wal in christchurch. Onze prchtige mischibischi (hoe schrijf je dat eigenlijk) opgehaald en naar ons motel toe.

Een echt huis, twee slaapkamers, badkamer en een woonkamer met keuken. De jongens hebben zich de hele dag goed gehouden en gaan het reizen steeds makkelijker vinden lijkt het. Belle en ik reizen ook steeds relaxter. De stress is er af en we laten ons niet opnaaien. Je ziet dan wel meer stress bij andere mensen om je heen. Warschojnlijk waren wij twee maanden geleden ook nog zo...

tot zover even een kort verslag, binnenkort meer vanuit nz. We blijven 3 dagen in christchurch en halen dan onze nieuwe camper op, de britz renegade.

1. Lizenka:
    26 november 2012
    Zo ben weer helemaal bij met de verhalen.wat gaat de tijd snel jongens. Nu al in nieuw zeeland. Ik kijk uit naar de lord of the ring pics! Kusss
  2. Chrissie & Xavier:
    29 november 2012
    He guys! Saf en ik hebben dubbel gelegen om "Sidmey" haha prachtig! Nu dus fijn in NZ, net als je denkt dat het niet nog relaxter kan, kom je daar aan.... paradijs inderdaad!! Geniet! En eet shephards pie hmmmm.
    Wij zitten hier aan de boerenkool met worst. Ook fijn ;).
    xx