Belle: Lake tinaroo

8 oktober 2012

Vandaag klein stukje gereden naar lake tinaroo. Groter dan de kaag, geen kip te bekennen. Niks friettent, boten verhuur, starttoren, etc etc. Heerlijk. Als je wil kayaken, neem dan gewoon je egen kyak mee.

Het landschap hier is waanzinnig. Uitgerekte heuvels, met rood tot groen, gevuld met kakatoes en ibissen naast zwarte koeien. Eindeloze uitzichten.

Kindjes kennen nul watervrees. Troebel water, bodem niet te zien, bodem vol met zand,modder, steen en planten, ze lopen er gewoon in.

Iedereen helemaal in z'n sas vandaag. Genoeg slaap,vrolijke mannen. Nog een platypus ( wij noemen het platte poes= soort bever) gezien. Een een gave boom.

Nadat we op een camping hadden gestaan met pauwen, heeft Aad er een concurrent bij... Sveder doet nu de hele dag een pauw na...

Morgen weer richting kust. De meertjes zijn dus gevonden!morgen op zoek naar de watervallen.

1. Aliefka:
    8 oktober 2012
    Hai lieverds, ik geniet van jullie verhalen!! Tristan was er ook altijd vanaf rond die leeftijd, als we een reis maakte, bijv in de VS. Maar Sveder zal snel wennen aan de camper als zijn huis, dat is dan wel weer slim eigenlijk - dat jullie op die manier reizen!
    Platte Pus - je zou kinderboeken moeten schrijven! Over de dieren die je tegenkomt. Hier alles goed, life as usual - ben ook veel onder de dieren voor de dierenparkserie! kus
  2. Oma kaag:
    9 oktober 2012
    weer een goed bericht.ziet er geweldig uit en uitgeruste gezichten lachen me toe. Liefs mamankie
  3. Annalena:
    10 oktober 2012
    hoi super leuke en mooie foto's hoe is het daar?
    hier is het goed hebben julie een leuke vakantie?
    xxx Annalena
  4. Martine:
    10 oktober 2012
    Geweldig gaaf en stoer! En ga zo maar door! leuk dat we zo mee kunnen genieten en kijken...lief zijn voor elkaar en voorzichtig!
    wat een stoere neefjes hebben wij ook! Dapper! xxx
  5. Miek:
    12 oktober 2012
    Hey vakantiegangers!
    WAt een hoeveelheid aan verhalen hebben jullie al op je blog staan. Leuk om te lezen en jullie te volgen. Stoer hoe jullie met zijn vieren op pad zijn. En op de foto's ziet het er (ondertussen) superonstpannnen uit! Wij krijgen kriebels van jullie verhalen om ook die kant op te gaan. En las ik nu goed dat jullie het over 'emigreren' hebben gehad!? Ik stem vooooor, in elk geval voor een paar jaar en dan in de buurt van waar wij zitten :)

dikke nederlandse zoenen

p.s. die blauwe haaienpakjes zijn echt superschattig!
  6. Opapa:
    13 oktober 2012
    Per aspra ad astra,
    Een Romeins gezegde, dat betekent,' na het zuur komt het zoet'
    Dat lijkt helemaal van toepassing op jullie eerste reiservaringen. Hoe kan het ook anders met Sveder,die pit heeft en zich wil laten gelden.........
    Gelukkig hebben jullie allemaal een goed recuperatievermogen en zo komt het allemaal weer helemaal goed.
    In Nederland wordt de dagen steeds een beetje donkerder, herfstkleuren en nattigheid,maar dat maakt het ook weer gezelliger om thuis binnen te zitten bij een open vuur en met een bruin bokbiertje. gisteren waren we alweer 44 jaar getrouwd, volgend jaar willen dat vieren met een paar dagen in hotel v/d Werf op Schier, jullie zijn dan onze gasten........21-23 october, midden in de najaarsvakantie
    Ankie is als altijd een stralende bruid en bereidt zich voor op het verjaardagseizoen, deze week Reinier, Barbara, dan Belletje,Annalena etc.
    Zo komen we door de tijd. October is druk begonnen met de 3 octoberviering, hutspotmaaltijd,uitdeling haring en de jaarlijkse kroegentocht, het was weer een succes.
    Uiteraard missen we jullie, en hopen we dat jullie ons niet missen, ik lees me in Annabelle's boek in op Malawi en krijg er steeds mmer zin in, om daar de hippie trail te verkennen. Ben benieuwd...
    Enjoy en tot gauw,
    Liefs Opapa
  7. Liz en piet:
    15 oktober 2012
    Hihihi nog een kleine pauwtje!! Sounds good guys!!
    kuss