Voorbereiding is begonnen!

22 augustus 2012 - Amsterdam, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Over iets meer dan een maand stappen wij met Tibeau en Sveder het vliegtuig in! Zaterdag 29 September om precies te zijn.

2 dagen later komen wij aan in Cairns, Australie. Daar halen wij de camper op waar Tibeau al 3 maanden van droomt. Elke ochtend kijkt hij ons blij aan en roept "wij gaan in een camper wonen!". Vandaar onze toepasselijke reisblog-sitenaam.

We moeten hem elke keer teleurstellen dat hij eerst nog heeeeel veel nachtjes moet slapen, eerst nog jarig worden, en dan nog heeeeeeel lang vliegen, en dan ... de camper ophalen. Sveder heeft er nog niet zo veel van door, behalve dan de kitsche kaart van Australie die in onze woonkamer hangt.

Na 8 weken Australie steken we over van Sydney naar Nieuw Zeeland. Aldaar zullen we Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw vieren.

Half Januari vliegen we via Singapore, onze eerste stap terug richting Amsterdam. Daar nemen we een lange pauze van 2 weken, waarschijnlijk op Bali.

Begin Februari 2013 zijn we terug om het voorjaar over te zien gaan in de zomer in Amsterdam.

Komende weken tot ons vertrek bestaat vooral uit verheugen, inpakken en het zien van familie en vrienden, naast de ratrace van het werk-creche-verplichtingen-verwachtingen. Niet vergeten nog even te stemmen voordat we het vliegtuig instappen.

We verheugen ons met name op een tijd zonder tijd, dag in dag uit als gezin. Met als uitdaging ons grote appartement zonder tuin, in te leveren voor 20m2 huis met dan wel 80 miljard m2 tuin en natuur aan onze voeten.

Wij zullen plezier hebben in het bijhouden van deze reisblog. We zullen proberen de teksten kort, informatief, hopelijk ook grappig te houden en vooral te illustreren met veel foto's. Hierbij zijn jullie van harte uitgenodigd je aan te melden voor de mailinglijst. Dan krijg je automatisch een update in je mailbox.

Die heeeeel veel nachtjes slapen worden langzamer hand paar nachtjes slapen. "We zijn er bijna maar nog niet helemaal", koppiekrauw.

Veel liefs,

Tibs, Sved, Sjap en Belle.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opapa:
    23 augustus 2012
    De voorpret is al veelbelovend, heerlijk die vrijheid en te kunnen doen en laten waar je zin in hebt. Wij kijken ernaar uit om via het logboek jullie avonturen en de ervaringen van Tibs en Sweder te kunnen volgen. Sterkte met de voorbereidingen.
    Liefs alfredankie
  2. Jorilet:
    19 september 2012
    Supertof!! We gaan het allemaal meemaken...op afstand dan ;-) Daantje wil vooral graag stoere foto's met krokodillen en kangoeroes zien (haha). Suc6 met inpakken!
  3. Chrissie:
    27 september 2012
    Dag lieve vier,

10.000 vierkante kilometer tuin!! Tibs ik verwacht zodoende dat als je terug komt dat je me er helemaal uittikt met voetbal!
    Guys, goeie trip, be safe, en als jullie terug zijn is het al weer tijd voor een biertje op het terras in de Amsterdamse zon! heb de tijd van je leven!! liefs chrissie
  4. Leo:
    27 september 2012
    Heel veel plezier!! x
  5. Oma kaag:
    30 september 2012
    afgezet op schiphol het jongen gezin op reis naar australie.de hickups bij het inchecken hebben we met hulp van andrew het hoofd kunnen bieden. spannend bleef het tot het laatste moment, maar de stalen zenuwen konden het aan. vandaag niets gehoord, dus de reis naar down under nadert de eindstreep. hopelijk is alles goed gegaan en kan het verdiende 4 maanden relaxen beginnen.want wat hebben jullie hard gewerkt de laatste tijd, de tijd voor pret avontuur rust etc. is nu aangebroken. veel liefs en knuffels voor de boys van. omankie
  6. Barbara:
    30 september 2012
    en, hoe was de reis, de jetlag en hoe warm heb je het nu???xxx
  7. Oma kaag:
    1 oktober 2012
    heel heel erg blij met het bericht vanochtend van jan albert dat jullie,wel na een zeer zeer vermoeiende reis, veilig zijn aangekomen al gezwommen hebben en nu kunnen gaan beginnen aan een blissfull period of dolcefarniente.veel liefs. kussjes zeker voor de kids.
  8. Mike:
    1 oktober 2012
    Net Daantje opgehaald van UK. Invaller: "goed gegeten, lekker geslapen, was heel rustig maar had het de hele tijd over ene Tibeau..."
    Maar hij kan al zeggen: Tibeau op vakantie - Tibau naar Australie.. veel kangeroes - Hoe lang is Tibeau weg? Heel lang - 4 maanden...
    knuf van Mike, Daan, Loek Jori