Wonga wonga beach borrel

4 oktober 2012

Wonga wonga beach borrel

Deze foto werd gemaakt op 4 oktober 2012 met een Canon Eos 400D Digital.

1. Oma kaag:
    7 oktober 2012
    wat zijn we blij met de verhalen en de foto's. het is wel ontzettend mooi daar waar jullie zijn.kan me voorstellen dat zo een grote vrachtwagen wel wat stuurmans kunst nodig heeft.gelukkig is stoere j.a.niet voor een kleintje vervaard en zie ik al het begin van een truckers baardje. ziet er allemaal relaxed en lekker uit. hier alles goed zoals het spreekwrrod zegt:na regen komt zonneschijn, zitte we nu dus in een koud najaars zonnetje. veronique uit bretagne hier met 4 franse vriendinnen. ze kwam aan met een kaakontsteking, leek wel of ze een pingpong bal in haar wang had, en nu naa 2x intiensieve behandeling bij een met spoed gevonden tandarts is ze aan de beterende hand. Vader druk de najaarstuin aan het doen en ik doe m'n best iets te doen. we missen jullie maar zien gelukkig dat het na een toch wel moeilijk begin, helemaal goed wordt met jullie.Kus voor sveder en tibs, en natuurlijk voor de ouders van de ouders.
  2. Sandra:
    8 oktober 2012
    Hi, wat ziet dat er super uit allemaal! Heerlijk he dat buitenleven. Krijg ook weer de kriebels als ik jullie verhalen lees. Geniet lekker, dan genieten wij van jullie verhalen!
    Liefs Paul en Sandra