Inmiddels ervaren vliegers: 13 vluchten in 4 mnd!

20 januari 2013

Deze foto werd gemaakt op 20 januari 2013 met een Panasonic DMC-SZ1.

1. Addy:
    24 januari 2013
    geniet erg van jullie verhalen. wij vertrekken volgende week naar gerben om millie doutzen te bewonderen. geniet nog van deze laatste trip en een goede terugreis
  2. Oma kaag:
    25 januari 2013
    weer een feestje, jullie berichten en foto's.we denken nu aan jullie thuiskomst die steeds dichterbij komt.De draad van het normale leven weer opakken gaat gewoon gebeuren en ik weet zeker dat jullie ook dat weer makkelijk aankunnen. Zou best wel willen weten hoe, wat en wanneer jullie op schiphol aankomen. Hou er rekening mee dat iedreen heel erg enthousiast zal zijn om jullie weer te zien.Reis verder voorzichtig en heb het goed. Veel liefs dikke kus mamankie
  3. Jorilet:
    Heerlijk die tropische verhalen! Contrasteert ook zo lekker met die sneeuw & vorst hier :-) Hilarisch...jullie slaap-waak ritme. Dat jullie nog weten wat voor dag het is joh; jullie leven echt in een soort time bubble ;-) Wat gaaf dat de jongens al zo goed zwemmen! Geniet maar lekker van de vakantie samen, het eten en al het andere moois daar! Ciao