Campinglife 6 okt, by belle

6 oktober 2012 - Brinsmead, Australië

Sjap heeft al wat verteld over de dagen na de reis.
We zijn nu van Cape Trib richting het zuiden. Vandaag op een camping beland waar ze ook GROTE vissen hebben, schillpadden en alen. Tot nu tie wel de meest indrukwekkende dieren die we gezien hebben (behalve de vogels dan). Geen krokodil, cassowary, kangourou of koala gezien.
Morgen verlaten we de kust voor een paar dagen. Dan gaan we landinwaarts, langs een paar meertjes en watervallen.
Dagelijks bedenken we in de rustige avond uurtjes wat we de volgende dag zouden willen doen. Heerlijk. En overdag proberen we niet meer dan een uur te rijden. Indien de kindjes onrustig worden dan stoppen we gewoon in het volgende dorp, daar is altijd een fantastische speelplek.
I love camping life. Slippers, kroes haar, met je potjes en pannetjes van hot naar her, en je tandenborsteltje met zaklamp onder de arm. Wakker worden met de zeegeluiden en vogels (klinkt romatischer dan het is.. Eigenlijk worden we natuurlijk wakker van een huilende sveder, of tibeau met " het is lekker weer". Maar daar doorheen hoor je dus de natuur toch nog!).
In de camper heb ik s'ochtens wel m'n ruimte nodig. T is dan toch een kleine ruimte als alle kinderen melk, het liefst warm, nodig hebben, je man alles graag opruimt, en kindjes niet zelf naar buiten willen, en zelf eigenlijk nodig naar de wc moet. Maar buiten die momenten om dan denk ik wel eens waarom we inNL zonodig zoveel ruimte nodig hebben.

In de camper heb ik nog niet gereden. Smalle kronkel weggetetjes gehd, en hij is wat hoger en groter uitgevallen dan ik dacht. Mijn brein is blijkbaar ook niet meer zo flexibel na 2 bevallingen: hoe makkelijk ik links reed in Malawi, zo vaak zou ik de rotonde toch echt verkeerd nemen hier. Komt wel.

Hier houd ik het bij. Foto's moet nu wel lukken.

1. Chrissie:
    8 oktober 2012
    He lieve 4! Yoooo die fotos zien er relaxed uit! Het campingleven Belle, heerlijk toch? Ik wist wel dat je er eigenlijk voor gemaakt ben ;)...
    xx c
  2. Miek:
    12 oktober 2012
    Hey Belle & Sjap,
    Mochten jullie vragen hebben over wildlife... ik heb hier een wandelende encyclopedie alias Steve Erwin de tweede naas me zitten :)

kussz, miek